بستن

پک هدیه عود و جاعودی وشمع

  • پکیج آماده
  • وضعیت : ناموجود
(قیمت : 15,000 تومان)
(قیمت : 15,000 تومان)
(قیمت : 15,000 تومان)
قیمت: 100,000 تومان

پک هدیه عود و شمع


کادو تولد مردانه


مرد ها همواره طالب ابهت، سنگینی و وقار بوده و هستند. در موضع قدرت بودن، جزئی از فطرت مردان است. به همین خاطر در موارد مختلف بایستی این خصائص آن ها در نظر گرفته شود.


یکی از مواقعی که باید خصائص ویژه ی آقایان را در نظر گرفت، موقع خرید هدیه می باشد. کادو تولد مردانه بایستی به گونه ای باشد که علاوه بر زیبایی و ظرافت، سنگینی و ابهت هم چاشنی آن باشد. در همین راستا تیم مجموعه کادومون با طراحی پک آماده، گزینه ای را پیش روی شما قرار داده است که تمامی ابعاد مهم خرید کادو تولد مردانه در آن رعایت شده باشد.


پک عود، جاعودی و شمع یک مجموعه ی فانتزی و نوستالژیک می باشد. این پک از یک باکس هدیه قرمز رنگ تشکیل شده است. در این جعبه هدیه، عود خوشبو به همراه محفظه ی نگهدارنده ی آن تعبیه شده است. برای افزودن به زیبایی پک، یک جفت شمع طلایی هم تعبیه شده است.


این جعبه ی هدیه سراسر حس نوستالژیک و خاطره انگیزی دارد. این که تلاش شده در پک از اکسسوری استفاده شود که رایحه ی خاص و دلنشینی را متساطع کند، از سری ویژگی هایی است که بر اثر روانی آن می افزاید. شمع قرار گرفته در پکیج هم هدف خاصی دارد. شمع ها دارای چهار عنصر اصلی خلقت می باشند. شعله که همان آتش است، خاک همان موم شمع است، دود شعله همان باد است و اشک روان از شمع به معنای آب می باشد. به همین جهت شمع از منزلت ویژه ای در هدیه برخوردار است.


کادو تولد مردانه

همواره بایستی در پشت خرید کادوی تولد تفکراتی حساب شده و منطقی باشد. اینکه هدیه ای که تقدیم می کنید با کلیات شخصیتی طرف مقابلتان هماهنگی داشته باشد و تمامی اجزای آن دارای مقصود خاصی باشند. پک آماده پیش روی شما دارای ریتم هماهنگ در کلیه لوازم بوده و قطعا خوشایند طرف مقابل شما واقع خواهد شد.


برای خوشحال کردن عزیزان خود نیاز به هزینه های گزاف نیست، کافیست اندکی سلیقه به خرج دهید. پک عود، جاعودی و شمع یک هدیه زیبا و جذاب، با قیمت بسیار مناسب می باشد. به عبارتی دیگر شما با خرید این محصول با قیمت بسیار نازل و مناسب، می توانید شادی عظیم و بزرگ در روابط خودتان به وجود بیاورید.


این مجموعه با عرضه محصولات متنوع، تمامی نیازهای شما در موضوع کادو و هدیه را پوشش داده است. کافیست برای مناسبات مختلف، در گالری سایت قسمت مورد نظر را انتخاب کنید.


برای خرید کادو تولد مردانه عود، جاعودی و شمع از همین صفحه اقدام کنید.

دیدگاه خود درباره این محصول را ثبت نمایید

    بد           خوب