بستن

پک هدیه عروسک روسی و شکلات کد 02

  • پکیج آماده
  • وضعیت : ناموجود
(قیمت : 15,000 تومان)
(قیمت : 15,000 تومان)
(قیمت : 15,000 تومان)
قیمت: 50,000 تومان

کادو و هدیه خاص ولنتاین


اخیرا مناسبتی به عنوان روز عشق یا روز ولنتاین در کشورمان باب شده است، که زوج ها و نامزد ها در این روز هدایای خاص و ویژه ای را برای یکدیگر تهیه می کنند. اینکه این مناسبت مربوط به فرهنگ کشور دیگری می باشد و عده ای آن را مورد نقد و انتقاد قرار داده اند امر چندان مهمی نیست، مسئله ی مهم تر این است که یک مناسبتی پدید آمده که موجب شده تا یک بار دیگر به همسر یا نامزدمان ابراز علاقه کنیم. واقعیت امر این است که امروزه مرسوم شده که فقط در مناسبات ویژه به عزیزانمان هدیه بدهیم، همین که بستری فراهم شود تا این ایام ویژه افزایش یابد، خود نقطه ی مثبتی است.


روز ولنتاین روز عشق و علاقه است. روزی که به عزیزان خود ثابت می کنیم، چقدر برای ما عزیز هستند. بر همین اساس مجموعه ی کادومون با طراحی ویژه یک پک آماده برای این مناسبت، حلاوت این روز را شیرین تر کرده است. پک عروسک روسی و شکلات می تواند بهترین سورپرایز برای عشقتان باشد. این پک از باکس مستحکم مشکی با درب قرمز تشکیل شده است. ناگفته نماند که ترکیب رنگ قرمز و مشکی، تم رنگی مخصوص ولنتاین می باشد. درب این کادو خاص را که باز کنید با یک عروسک شیرین و جذاب روسی مواجه می شوید که اطرافش از شکلات ها و کاکائوهای خوشمزه و خوش طعم پر شده است.


دو جزء مهم برای خرید هدیه برای روز ولنتاین وجود دارد، اول رنگ قرمز و دوم استفاده از المان قلب. این دو مورد، از معیار های اصلی هدیه روز ولنتاین می باشند. بر این اساس تیم طراحی کادومون یک ظرف قلبی شکل در باکس هدیه تعبیه کرده که داخل آن پر شده از اسمارتیز های قلبی قرمز رنگ. این خلاقیت در طراحی باعث شده تا با یک مبلغ پایین، هدیه ای فوق العاده تهیه کنید.


کادو خاص ویژه روز ولنتاین

این روزها با توجه به افزایش شدید قیمت ها، خرید هدیه برای جوانان سخت شده است. فروشگاه هدیه کادومون با فراهم کردن پک عروسک روسی و شکلات، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با هزینه ای ناچیز و نازل، هدیه ای ناب و خلاقانه تهیه کنید.


کادو خاص و ویژه ای که خدمتتان معرفی شد، از کیفیت بسیار بالا برخوردار بوده و همچنین برند های معتبری در آن استفاده شده است. این هدیه را علاوه بر اینکه می توان در روز ولنتاین کادو داد، به عنوان هدیه تولد هم استفاده می شود.

برچسب ها: پکیج آماده, شکلات

دیدگاه خود درباره این محصول را ثبت نمایید

    بد           خوب