بستن
1401/11/12 ساعت 10:33:38

هدیه ولنتاین برای همسر چی بخرم؟

در این مطلب نکات مهم در انتخاب هدیه ولنتاین برای همسر را برشمردیم.اینکه چه کادوهایی را برای ولنتاین بخریم و از خرید چه چیزهایی اجتناب کنیم.

نکات مهم در انتخاب هدیه ولنتاین برای همسر 

ولنتاین یا همان روز عشق مصادف با 14 فوریه و به تقویم شمسی 25 بهمن است. این روز در بیشتر کشورهای دنیا جشن گرفته می شود و در خیلی از فرهنگ ها به عنوان روز ابزار عشق می باشد. عشاق برای یکدیگر هدیه می خرند، مخصوصا بیشتر مردان برای خانم ها کادو ولنتاین می گیرند. اما این نکته را مد نظر داشته باشید که همیشه شاد کردن همسر از طریق هدیه دادن میسر نمی شود. بلکه باید شرایطی را فراهم آورید تا او احساس آرامش بیشتری داشته باشد. برای خرید هدیه ولنتاین برای همسر اصلا نیاز نیست که کار خارق العاده ای انجام بدهیم یا هدیه ای با قیمت خیلی گزاف بخریم. فقط کافی است تا نکات مهم در انتخاب هدیه ولنتاین برای همسر را به کارببریم. توجه به این نکته بسیار مهم است و باید بدانید که ارزش معنوی کادو ولنتاین خیلی بیشتر از ارزش مادی آن است. 

باکس های رز جاودان موزیکال

هدیه ولنتاین برای همسر

شناخت همسر و انتخاب بهترین کادو ولنتاین

همیشه گران ترین هدیه به منزله بهترین هدیه نمی باشد. بهترین هدیه ولنتاین برای همسر باید نشان دهنده احساس شما درباره عشقتان باشد. شما با انتخاب کردن مناسب ترین کادو ولنتاین بر اساس شخصیت همسرتان باعث می شوید که او باور کند چقدر دوستش دارید، عاشقش هستید و چقدر به او فکر می کنید. پس همواره به این فکر کنید که با انجام چه کاری به خوبی می توانید احساس و عشق خودتان را به همسرتان نشان دهید و این حس را کامل به او منتقل کنید. برای ابراز احساسات واقعی و صادقانه، واقعا هیچ قیمتی را نمی توان تعیین کرد.

با وجود اینکه در روز ولنتاین هر دو طرف معمولا برای هم کادو می گیرند، اما عموما مردها برای خرید کادو ولنتاین دغدغه بیشتری دارند. آنها دوست دارند همسرشان را در این روز سورپرایز کنند. به طور کلی فرمول خاصی برای خرید هدیه ولنتاین برای همسر وجود ندارد که بخواهیم به آن اشاره کنیم. اما اگر این هدیه با فکر و براساس شخصیت همسرمان خریداری شود، قطعا ارزش بیشتری خواهد داشت. پس با انتخاب درست می توانیم همسرمان را خوشحال کنیم. 


برای کادو ولنتاین چه بخریم و از خرید چه چیزهایی اجتناب کنیم

بیشتر افراد برای کادو ولنتاین انواع شکلات و عروسک های خرسی، گل به اشکال مختلف مخصوصا دسته گل به شکل قلب، یا ست دستبند و انگشتر و گوشواره را تهیه می کنند. اما نکته مهم برای اینکه به هدیه ولنتاین برای همسر خود تمایز ببخشید، در این است که به آن معنای ویژه ای بدهید. با در نظر گرفتن این عامل می توانید همسرتان را خوشحال تر کنید و یک روز بسیار به یاد ماندنی برای او بسازید. بگذارید این مورد را با ذکر مثال برایتان شفاف تر کنم تا کاملا متوجه اهمیت این موضوع شوید.

 کادوی ولنتاین برای همسر

خرید گل

خرید باکس گل برای همسر


مثلا در انتخاب گل دقت کنید و گلی که مورد علاقه همسرتان است را برای دسته گل به کار ببرید. هدیه دادن گل به خانم ها هیچ گاه برایشان تکراری نخواهد شد، زیرا نماد شادی و طراوت و جوانی است و این حس خوب سرزندگی را به آنها انتقال می دهد. وسایل دکوراتیو مثل گل رز طلایی یا نقره ای هم فوق العاده دوست داشتنی و زیبا هستند و همیشه به عنوان یادگاری ماندگار هستند.


ست دستبند و انگشتر و گوشواره

وقتی می خواهید ست دستبند و انگشتر و گوشواره را خریداری کنید، سفارش بدهید تا تاریخ آشنایی تان را بر رویش حکاکی کنند. حتی می توانید جعبه سورپرایز بخرید و هدیه خود را داخل آن قراردهید و به همسرتان تقدیم کنید. جعبه سورپرایز رمانتیک ترین هدیه ولنتاین برای همسر زن است که هر خانمی را خوشحال خواهد کرد. 

 

جعبه سورپرایز ولنتاین


شکلات

البته خیلی ساده می توانید شکلاتی که همسرتان خیلی به آن علاقه دارد را برایش به عنوان کادو ولنتاین بخرید. شکلات سطح شادی و انرژی را بالابرده و احساسات واقعی را نشان می دهد. 


عروسک های خرسی

عروسک های خرسی هم به دلیل نرم و با نمک بودنشان همواره سمبل آرامش هستند، در خرید عروسک سعی کنید رنگ مورد علاقه همسرتان را انتخاب کنید. 

 

عروسک های خرسی ولنتاین


باکس ولنتاین دخترانه لاکچری

ظرافت های لازم در انتخاب هدیه ولنتاین برای همسر

شما با انجام این ریزه کاری ها و ظرافت ها در انتخاب هدیه ولنتاین برای همسر در اصل به او نشان می دهید که چقدر با شخصیت او آشنا هستید و همیشه به او فکر می کنید و عشقتان را به خوبی به همسرتان ثابت می نمایید.

این را بدانید که همیشه خرید هدایای گران قیمت نشان دهنده عشق شما به طرف مقابل نیست. بلکه این نکات ظریف و توجه به ابعاد شخصیتی همسرتان است که عشق واقعی تان را به او ثابت می کند. می توانید برای ابراز عشق و علاقه خودتان از طریق هدیه ولنتاین برای همسر محبوبتان، کارهای خلاقانه انجام دهید. 


عکس های پازلی و چاپ عکس روی پیراهن

چاپ عکس روی پازل و مگنت


یکی از بهترین عکسهای دو نفری تان را بدهید روی پازل چاپ کنند و به عنوان عکس پازلی، این هدیه جذاب را به همسرتان تقدیم کنید. چاپ عکستان روی پیراهن هم، هدیه جذاب و متفاوتی می باشد. اما در نظر داشته باشید خرید لباس های معمولی به دلیل اینکه شاید یادآور سایز همسر شما باشد و نشان دهنده چاق تر شدن او باشد و اعتماد به نفسش را از بین ببرد، به هیچ وجه توصیه نمی شود و اصلا مناسب نیست. 


انواع هدایای الکترونیکی و دیجیتالی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انواع هدایای الکترونیکی و دیجیتالی نیز به دلیل کاربردی بودنشان مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان کادو ولنتاین بسیار مناسب اند. انواع ساعت های هوشمند، دستبندهای سلامتی، گوشی های تلفن همراه و تبلت ها، پاوربانک، ایرباد و ... در این دسته قرار می گیرند. اما برعکس، انواع لوازم خانگی اصلا هدیه مناسبی نیستند، زیرا یادآور کارکردن در خانه می باشند.

از آنجایی که روز ولنتاین و انتخاب کادو ولنتاین مناسب می تواند نشان دهنده عشق و علاقه فراوان شما به همسرتان باشد، پس انتخاب درست کادو ولنتاین اهمیت زیادی دارد. 

 

از هدیه دادن این نوع کادوها اجتناب کنید

باید بدانید که از دادن کتاب های آموزشی به عنوان هدیه ولنتاین برای همسر جدا اجتناب کنید. لوازم جانبی ماشین هم برای کادو ولنتاین اصلا جذاب نیستند. کارت هدیه هم با وجود اینکه داخلش پول زیادی نیز باشد، بی اهمیت بودن طرف مقابل را می رساند و به هیچ وجه رمانتیک نیست. فقط نشان می دهد که برای او هیچ ارزشی قائل نشدید. لباس هم به دلایلی که قبلا گفته شد اصلا مناسب نیست.

در هر صورت توجه به این نکته ضروری است که بدانید حتما قیمتی بودن هدیه ولنتاین برای همسر نشانه خوب بودن آن نیست. بلکه این توجه به نکات ظریف و شناخت ابعاد شخصیتی و علایق همسرتان و خلاقانه بودن هدیه است که باعث جذابیت آن کادو خواهد شد. شما عزیزان با بکارگیری این راهکارها، دیگر می دانید که چه هدایایی مناسب این روز هستند و چه چیزی را باید بخرید و از خرید چه هدایایی اجتناب کنید. 

به این ترتیب با شناخت کامل از این موارد در انتخاب درست و مناسب هدیه ولنتاین برای همسر تصمیم گیری نمایید. آرزو دارم قطار زندگی مشترکتان همیشه بر روی ریل های خوشبختی باشد و با پیروی از این نکات یک روز جذاب و هیجان انگیز و بسیار رمانتیک را برای خودتان و همسرتان رقم بزنید.


لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ