بستن

پک هدیه موکاپات و قهوه کد04

  • پکیج آماده
  • وضعیت : ناموجود
(قیمت : 15,000 تومان)
(قیمت : 15,000 تومان)
(قیمت : 15,000 تومان)
قیمت: 270,000 تومان

پک هدیه و کادو برای آقایان

پک هدیه موکاپات و قهوه 

شاید یکی از سخت ترین انتخاب ها برای خرید هدیه، کادو تولد مردانه باشد. خرید کادو پسرانه به علت وجود انواع و اقسام اکسسوری ها، امر دشواری نیست، اما کادوی مردانه به علت اینکه می بایست سنگینی و وقار را چاشنی آن کنیم، کمی حق انتخاب های ما را محدود می کند.


مجموعه ی کادومون با طراحی پک آماده ویژه ی تولد آقایان، تمامی دغدغه های شما در این زمینه را پایان داده است. این پک با طراحی زیبا و دلنشین خود در قسمت باکس و پوشش کف و همچنین استفاده از لوازم و اکسسوری های خاص و ناب، بستر را برای برگزاری یک تولد فوق العاده مهیا می کند.


این کادو تولد مردانه، از یک موکاپات برای ساخت قهوه، پودر قهوه از برند معتبر، شکلات کیت کت تشکیل شده است.


نکته ای که بایستی در هنگام خرید کادو تولد مردانه در نظر بگیرید، رعایت سبک لاکچری هدیه و همچنین دوری از ریتم فشن و سبک می باشد. هنگام خرید این کادو می بایست حتما تفاوت کادوی مردانه با کادوی پسرانه را در نظر بگیرید.


این پکیج با بهره گیری از کانال های رنگی روانشناسانه، موجب می شود تا تاثیرگذاری هدیه به میزان قابل توجهی افزایش یابد. استفاده از اکسسوری ها و لوازمی که به صورت هوشمندانه و با هماهنگی کامل در کنار یکدیگر چیده شده اند، باعث می شود که این کادو برای همیشه در ذهن طرف مقابل شما ماندگار و جاودانه شود.

همواره کادویی ماندگار می شود که اکثریت ابعاد هدیه را شامل شود. به عنوان مثال بعضی در خرید کادو، فقط زیبایی را در نظر می گیرند، این انتخاب تک بعدی باعث می شود که هدیه تهیه شده فاقد هرگونه کارآیی باشد و بعد از مدتی به گوشه ی انباری برود. در این پک تلاش شده تا ابعاد مختلفی اعم از زیبایی، کارایی و حس نوستالژیک پوشش داده شود.


برای خرید پک آماده پیش رو فقط نیاز به چند کلیک ساده می باشد!

دسته بندی ها: کادو روز مرد

دیدگاه خود درباره این محصول را ثبت نمایید

    بد           خوب
لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ