بستن

پک هدیه شکلات

  • پکیج آماده
  • وضعیت : ناموجود
(قیمت : 15,000 تومان)
(قیمت : 15,000 تومان)
(قیمت : 15,000 تومان)
قیمت: 280,000 تومان

پک هدیه  شکلات دخترانه : بهترین و خوشمزه ترین کادو ولنتاین برای دختر

محتویات باکس شکلات قلبی شامل :

- ۲ عدد کیت کت چانکی

- شمع خرس یا قلب قرمز

- شکلات مارس و اسنیکرز مینی

- ۲ عدد توئیکس مینی

- ۵ عدد هابی مینی

- جعبه قلبی شیک

نصیحتی که می توان به آقایان در مورد دختر خانم ها کرد، این است که هیچگاه با شکلات و کاکائوی آن ها شوخی نکنید!!! علاقه ی شدید و وافر دختران به خوراکی های شکلاتی، باعث شده که همین

خوراکی ها جزئی از زندگی آن ها باشد. حال با این تفاسیر تصور کنید که اگر به یک دختر مجموعه ای از شکلات های مختلف را هدیه دهید، چه عکس العملی خواهد داشت؟! اگر به دنبال کادو ولنتاین برای دختر یا سورپرایز نامزد یا دوست خود هستید، خرید پک آماده پیش رو بهترین گزینه است. این کادو خاص، همان چیزی است که از یک سورپرایز توقع دارید!

پک شکلات فروشگاه کادومون، از باکس قرمز رنگی تشکیل شده که کف آن با پوشال قرمز پوشانده شده است. محتویات باکس هم مجموعه ای از شکلات ها و کاکائوهای مرغوب و خوشمزه هستند.

دو عدد شکلات  مغزدار KIT KAT به همراه پنج عدد شکلات شاخه ای و مغزدار  hobby از پرطرفدار ترین محصولات این پک می باشد. خلاقیت دیگری که در طراحی این پک از آن استفاده شده است، شمعی است که به شکل خرس است.

اما جذاب ترین بخش پک هدیه برای خانم که آن را مبدل به یک کادو خاص کرده است، دو شکلات  twix،  یک شکلات mars و یک شکلات snickers مرغوب می باشد. این شکلات ها طعم بی نظیری دارند که پس از یکبار امتحان، دیگر نمی توانید از آن ها دست بکشید.


پک هدیه شکلات : یک کادو خاص و جذاب برای دختر

در تحقیقات به عمل آمده توسط پژوهشگران این نتیجه به دست آمده است که مصرف شکلات در خانم ها موجب تغییر در خلق و خوی آن ها می شود. به عبارت دیگری می توان گفت مصرف شکلات در خانم ها باعث می شود  اخلاقات آن ها رمانتیک تر و عاشقانه تر شود. به همین سبب به اقایان توصیه شده است که نسبت به این موضوع توجه کافی داشته باشند. پس می توان این نتیجه را گرفت که با خرید پک شکلات از فروشگاه کادومون به نوعی علاوه بر هدیه ی مادی، سلامتی و تندرستی را هم به عزیزان خود پیشکش کرده اید.

همچنین مصرف شکلات باعث می شود که خانم ها حالت رمانتیک بیشتری در رفتارشان داشته باشند. پس در نتیجه گیری دیگر می توان گفت خرید این پک، موجب عمیق تر شدن احساسات و عواطف بین شما و طرف مقابلتان می شود.

این کادو خاص را می توان به عنوان کادوی ولنتاین و یا حتی هدیه تولد تقدیم کنیم. برای تهیه این هدیه فوق العاده جذاب می توانید به راحتی از همین صفحه اقدام کنید.


برچسب ها: پکیج آماده, شکلات

دسته بندی ها: کادو ولنتاین

دیدگاه خود درباره این محصول را ثبت نمایید

    بد           خوب