بستن

ماگ شخصی با طراحی اختصاصی

  • ماگ سرامیکی
  • وضعیت : ناموجود
(قیمت : 40,000 تومان)
(قیمت : 15,000 تومان)
(قیمت : 15,000 تومان)
(قیمت : 15,000 تومان)
قیمت: 95,000 تومان

ماگ شخصی با طراحی اختصاصی


ماگ مخصوص خودت را داشته باش!

این ماگ با حرف انگلیسی مورد نظر شما و با طراحی زیبا و کاملا اختصاصیِ کادومون آماده می شود.

این ماگ به همراه یک جعبه ی ساده و کادوپیچی رایگان برای شما ارسال می شود.

در صورت اینکه تمایل دارید طرح شما در ۲ طرفِ ماگ چاپ شود لطفا در قسمت توضیحات این مورد را ذکر کنید.


مسلماً هیچ کس تمایل به نوشیدن قهوه ای که سرد شده و یا آب میوه خنکی که گرم شده را ندارد. مخصوصاً در زمان سفر با دوستان در این اوضاع کرونا، استفاده کردن از لیوان های دیگران برای نوشیدن مناسب نیست و هر شخصی دوست دارد یک لیوان و ماگ شخصی به همراه داشته باشد که با یک طرح کاملاً اختصاصی آن را از بقیه متمایز کند و حتی در برخی از موارد قبل از این که نوشیدنی خود را تمام کنید، دمای آن حتماً تغییری نداشته باشد. اما به نظر شما بهترین راه حل چیست؟

ماگ یا همان لیوان سرامیکی به تعبیر خیلی از ما، نوعی فنجان بوده که معمولاً برای نوشیدنی های گرم مانند شکلات داغ، قهوه یا چای استفاده می شود. این ماگ به خاطر داشتن قابلیت جا دادن حجم زیادی از مایعات در خود طرف‌داران بسیاری را در بین افرادی مانند دانشجویان و کارمندان پیدا کرده است که دوست دارند یکی از طرح های اختصاصی آن را برای خود داشته باشند.

ما به شما این مژده را می دهیم که هر کدام می توانید طبق سلیقه خود یک ماگ مخصوص داشته باشید! بله درست شنیدید، ما در کادومون قادریم ماگ های شخصی، زیبا و کاملاً اختصاصی طبق سلیقه و نظر شما با حروف انگلیسی تقدیم تان کنیم. اگر دوست دارید طرح شما در دو طرف ماگ چاپ شود حتماً در قسمت توضیحات در زمان خرید برای ما بنویسید که این کار را انجام دهیم. پس از سفارش و پرداخت هزینه به صورت کاملاً اینترنتی شما یک ماگ سرامیکی با یک طراحی اختصاصی و مخصوص شخص خودتان در یک جعبهٔ ساده و با کادوپیچی رایگان از ما هدیه خواهید گرفت.

پس همین امروز فرم خرید و سفارش را برای ما پر کنید و در اسرع وقت منتظر دریافت ماگ شخصی با طراحی اختصاصی خودتان باشید.


چطور می توانیم یک ماگ شخصی با طراحی اختصاصی بخریم؟

ماگ ها یکی از مواردی است که به علت استفاده زیاد از آن، احتیاج به توجه و دقت بیشتری در زمان خرید دارد. با توجه به این که این محصول در بازار دارای تنوع زیادی بوده، این امکان وجود دارد که همه ما وسوسه شویم با دیدن اولین ماگ آن را بخریم! بدون اینکه حتی کمی در مورد آن تحقیق و مطالعه کرده باشیم. این نکته را هرگز از یاد نبرید که معایب یک ماگ در زمان استفاده مکرر از آن نمایان می شود؛ پس سعی کنید هنگام خرید دقت کافی را داشته باشید.

یک تراول ماگ، به خاطر استفاده زیاد، باید به آسانی قابل شستشو باشد. به این صورت که هنگام شستشو با دست بتوان تمام بخش های آن را تمیز کرد.

جنس یک تراول ماگ فرقی ندارد که از چه چیزی باشد؛ شیشه، سفال، پلاستیک و یا استیل تنها مزیتی که این نوع وسیله را از بقیه انواع آن متمایز می کند داشتن یک بدنه عایق مناسب در اطراف است. اگر شما دوست دارید که نوشیدنی تان در همان دمای اولیه خود باقی بماند، حتماً در زمان خرید یک تراول ماگ به عایق بندی آن توجه کرده و نوع مناسب آن را انتخاب کنید.


برچسب ها: ماگ, فنجان

دیدگاه خود درباره این محصول را ثبت نمایید

    بد           خوب
لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ